Selasa, 18 Januari 2011

Moga Cepat Sembuh - Nor Ain

Tengahari tadi aku dan rakan-rakan seopis melawat student kami yang dimasukkan ke ICU, Hospital Seberang Jaya. Sedihnya! Mudahan Allah sembuhkan penyakitnya dan dapat bersama-sama rakan menghabiskan pengajiannya yang kini sudah di semester akhir. Beliau dimasukkan ke hospital sejak 4Januari lagi dan kesihatan beliau semakin merosot. Beliau dikesan menghidap TIBI.

Waktu kami di sana tadi, doktor yang merawat memberitahu yang beliau sudah di tahap kritikal tetapi doktor masih berusaha sehabis daya. Susu yang diberi sudah diberhentikan dan dimasukkan 4 jenis ubat ke jantungnya bagi melawan virus. Organ badan sudah tidak berfungsi. Bantuan oksigen dibekalkan sebagai penyambung hayat. Ya Allah! Luluh hati aku mendengarnya. Apatah lagi si ibu yang mengandungkannya. Student tu mempunyai 8 beradik dan baru kehilangan ayah setahun yang lepas. Moga si ibu tabah dengan dugaan ini.

Buat semua readers.. marilah kita sedekahkan Al-Fatihah buat student aku ni.. NOR AIN BT ABDUL MANAN.. mudahan Allah sembuhkan penyakitnya. Doa kita sebagai mukmin adalah senjata yang sangat ampuh dan penawar yang tidak ada tolok bandingnya. Amin. Terima kasih atas doa korang ya!


Tiada ulasan:

2019 dah?

Assalamu'alaikum semua!! dah 2019  dah raya pun kita satu entri pun tak da jem teruk idea aku  ðŸ˜‚ entri terakhir pasal...