Singgah Jap

Khamis, 27 Januari 2011

Kenang-kenangan dari Kota Singa

Tempoh hari aku dapat satu souvenier yang sangat bermanfaat dari Ketua Jabatan aku. Dengarnya beliau menziarahi Singapura dan yang bestnya adalah ingatan untuk aku kan... Alhamdulillah dan terima kasih banyak-banyak Boss. Kiranya kalau bawak pergi masjid bagus untuk tengok ada tak rambut terkeluar dari telekung.


Taraaaaa.... inilah barangan tu.... cantik kan? 



Cermin muka.. sesuai dibawa ke mana-mana.. best sangat.. tapi yang tak bestnya.........

Cik Tipah dah declare ini cermin dia yang punya... uwaaaaaa!!!

4 ulasan:

z@i berkata...

salam..

hehhe... cantik cermin tu.

pinjam r kjp ngn cik tipah.hee

eh, ni blog si suami ker si ahlianya?

kompius jap. atau blog bersama-sama kot... kn?

Ahliacikgukhairul berkata...

zai: hehe.. kena mintak izin dgn cik tipah sbb dia dah tak bg org lain pegang.. ini blog ahlianya saja.. tq sbb singgah..

normi berkata...

huhuuu nak jugakkk...

Ahliacikgukhairul berkata...

normi: mtk ngan kj.. hehe

Related Posts with Thumbnails