Singgah Jap

Sabtu, 22 Januari 2011

Dialog Minggu Ini

Di satu pagi Thaipusam 2011 yang hening, seorang pakcik telah dijemput untuk install program ke dalam ipad yang baru dibeli oleh CK.. maka terjadilah dialog seperti di bawah:

Pakcik F: Adik... jangan main komputer tu.. tu bukannya permainan. Kalau rosak nanti macam mana mama adik nak buat kerja sekolah. Tak boleh dah nak taip-taip.

Tipah : Tipah tak da mama. Tipah ada ibu je.

Ibu : (sel-sel otak Tipah tengah berhubung atau bercantum? hahaha)


2 ulasan:

normi berkata...

sama gak ngan anak nomi.. dia tahu mama ngan mak jer... mama is nomi la n mak is mak pengasuhnya... klu tanya ibu atau umi lak mesti dia tanya balik hah2 kata dia... hehe..

Ahliacikgukhairul berkata...

haha.. lawakkan.. kita dulu camner la gaknya..

Related Posts with Thumbnails