Selasa, 21 Februari 2012

Doa Mudah Faham dan Mudah Hafal


13 ulasan:

Munir Kangsari berkata...

saya copy image ni na...

Ahliacikgukhairul berkata...

silakan Tuan Munir..

Unknown berkata...

saya nak minta izin untuk salin doa diatas. Mahfuz

AWESOME berkata...

saya nak minta izin untuk salin doa diatas.

Tanpa Nama berkata...

mohon copy image ya.. jazakallahu khairan

Unknown berkata...

minta copy ya..

-STPM 2014-

Unknown berkata...

Mohon copy..
Terima ksh...

Unknown berkata...

Saya mohon untuk copy image ini.

Unknown berkata...

Mohon copy ayat nei

Unknown berkata...

Minta izin copy ayat diatas

Unknown berkata...

Minta izin copy ayat ini ye.

Ahmad wafiy berkata...

Izinkan saya copy ayat ini yaa, saya baru masuk islam dan ingin belajar lebi dalam lagi ilmu agama baru saya..

Unknown berkata...

Mohon izin copy ayat ini

2019 dah?

Assalamu'alaikum semua!! dah 2019  dah raya pun kita satu entri pun tak da jem teruk idea aku  ðŸ˜‚ entri terakhir pasal...