Isnin, 6 Disember 2010

MAJLIS KONVOKESYEN DAN HARI KECERMERLANGAN GRADUAN KECIL

Kali ni pun aku nak share cerita yang tertunggak/terakru.. kena simpan dalam blog sebelum banyak yang terlupa.. kenang-kenangan untuk diri sendiri.. Kali ni nak cerita sikit pasal Atif yang dah tamat pengajiannya di Graduan Kecil dan Atifah pulak dapat hadiah kecemerlangan pada hari yang sama.

Pada 21 November yang lepas, bertempat di Dewan Besar UiTM, Pulau Pinang, pihak Graduan Kecil telah mengadakan satu Majlis Konvokesyen dan Hari Kecemerlangan bagi meraikan graduannya dan menghargai pelajar yang mendapat markah cemerlang dalam akademik, Iqra' dan bilangan bintang yang dikumpul hasil berjaya menyiapkan kerja sekolah. Seramai 278 orang graduan dari 6 cawangan Graduan Kecil yang menerima sijil mereka pada hari tersebut.

Ramaikan.. 278 orang tu... tapi setiap pelajar ditempatkan dalam kelas bersaiz 22 orang (lebih kurang).. so far daripada hasil kata survey.. Graduan Kecil ni antara tempat yang bagus untuk transit, taska dan tadika bagi kawasan Permatang Pauh, Seberang Jaya dan Bertam. Cikgu-cikgu dia telah dilatih dan ramai cikgu yang bertahan kerja lama kat situ.. (tu pun antara faktor yangaku ambik kira.. hehehe..)

Dan di kesempatan ini juga, aku  nak mengucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada para guru di Graduan Kecil yang telah banyak membantu mendidik Atif, Atifah dan Atiqah. Semuanya dengan izinMu Ya Allah. Moga Allah rahmati dan limpahi kurniaNya kepada cikgu semua. Kiranya cikgu banyak membantu aku dan CK dalam membentuk peribadi anak-anak. (Tolong toilet trained - 2 tahun lebih dah tak  payah pakai diapers la.. Alhamdulillah.. ajar baca macam2 doa.. (yang paling mahal doa untuk dua ibu bapa) ajar Alif Ba Ta.. kenalkan ABC.. kenalkan 123.. dan macam2 lagi yang tak dapat aku nak senaraikan).

 back drop


antara graduan pada hari tersebut


nama graduan dan cita-cita mereka


graduan sedang menerima sijilnya dari pengetua


Atifah dapat hadiah jugak..




1 ulasan:

Rohana berkata...

Tadika Graduan kecil ok ke? Sbb saya tengok ramai jugak budak kata sana..fyi..sy tengah cari transit untuk anak sy 8 n 10 tahun. Juga tadiaka untuk anak 4 tahun.

2019 dah?

Assalamu'alaikum semua!! dah 2019  dah raya pun kita satu entri pun tak da jem teruk idea aku  😂 entri terakhir pasal...