Singgah Jap

Jumaat, 24 Julai 2009

PSP kena tutup la...

Berita hangat dan panas! (kul 5.40 ptg td) PSP diisytiharkan berisiko tinggi dgn H1N1 atau dgn nama yg lg sedap disebut dan difahami oleh org ramai hatta bayi sekalipun adalah "selsema babi".. yg herannya x de plak dgr babi kena selsema.. sebab tu la diorg x tembak babi beramai2 mcm kes virus nipah dulu.. hmmm..

Yang bestnya students kena balik kg.. tp yg x best sekali.. staf kena kerja mcm biasa.. huhuhu... mudah2an jgn la nursery anak staf kena tutup.. kalu x.. lu pikir la sendiri apa tindakan yg kitorg patut buat.. Allah Maha Mengetahui..

Dgr cerita dr tepon karat.. student PSP ada berkontek dgn student UiTm yg kena kuarantin tu.. aku dgn gaya kepochinya pun tanya.. "Student tu lelaki ke pompuan?" Jawapnya.. x tau.. la.. mmg kabel tepon tu dah karat.. kena tukar lain.. then aku tanya lg.. "cara kontek yg mcm maner tu?" Jawapnya.. x tau gak.. hummm.. mmg aku kena cr sumber lain la nampaknya..

Ok la.. kalu aku dpt full n true story .. nti aku citer lg ah.. so.. buat masa ni.. korang boley la buat spekulasi sendiri.. hehehe

Apapun.. doakan warga PSP dan seluruh umat selamat dr wabak ni.. Amin..

2 ulasan:

alladiin berkata...

wow...lu ada bakat nulis lah... cayalah..

ahliacikgukhairul berkata...

hehe.. bakat mmg dah ada cuma belum diserlahkan lg.. tu pun hasil tunjuk ajar sifu encik ashri.. tqvm

Related Posts with Thumbnails