Ahad, 26 Julai 2009

Aktiviti pg Sabtu

Hmmm.. baru nak pandai godek sana godek sini.. tp kekadang godeknya x brp menjadi.. biler preview x sama plak dgn yg dipublished.. adjust gambo dah mcm billboard plak.. esok2 la try lain.. nti kang ilang idea nak taip..

Ni semangat tengah menyala dan membara.. rasanya semua nak cerita dlm ni.. hehe.. upload gambo pun selownya alahai.. boley buat air panas n ilang sejuknya n abis diminum br la kuar gambar.. apa2 pun bersyukur dgn nikmat Allah berikan.. kecik2 dulu mana ada benda2 ni semua.. zaman aku la.. zaman atif n auni dah ada..
Haa.. pg ni aku buat sarapan org x brp rajin.. buat roti telur (nak abiskan roti sbb dah nak expired).. panaskan rendang daging (rendang ni dibeli dr ex-student ya) n goreng hotdog.. hahaha.. abis gak rupanya sementara nak tunggu mkn tengahari..

Then kul 12 lbh aku br masak nasik + kari ayam + telur bungkus + sambal belacan (aku mmg dah buat banyak n simpan dlm peti ais.. bile nak mkn br kuarkan.. mesti org kata x best la sbb dah sejuk.. tp aku ok je sbb aku sorg je yg suka mkn.. CK x suka sambal belacan) + air Sarsi (bancuh air sejuk dgn kordial je) + kicap lemak manis (mmg dah tersedia dlm botol atas meja.. haha.. org jawa mana boley jauh dr kicap..).. Taaraaaa!! siap dah lauk tengahari aku.. then 2 kanak2 kecik tu pun mtk suap..

Side A -Ni rupa telur bungkus aku yg bungkusannya x brp menjadi..



Side B - ni plak mcm org pakai baju x cukup kain

Tengah aku menyuap kanak2 kecik tu n aku sendiri.. CK pun balik dr psp pas uruskan bas utk students psp balik ke kg halaman (semua dikerah pulang ke kg atas langkah berjaga2 takut penularan berlaku).. letih sungguh nampaknya.. CK terus tdo tanpa sempat bercerita apa2 dgn aku.. aku pun malas nak kacau.. sbbnya aku dah plan nak ajak si adik tu tdo gak bersama2 aku.. si abg tu sibuk tgk tv.. akhirnya aku n adik pun tido... zzzzzzz...

Tiada ulasan:

2019 dah?

Assalamu'alaikum semua!! dah 2019  dah raya pun kita satu entri pun tak da jem teruk idea aku  ðŸ˜‚ entri terakhir pasal...