Singgah Jap

Khamis, 25 November 2010

Bil tepon bulan November 2010

Tetiba tergerak nak cek bil tepon.. haaaaaa? RM302.49 (hari Ahad 21/11/2010). Banyyyaaakkkknyaaaa... Pasal apa eh.. Cek lagi hari Selasa, 23/11/2010.. dah naik jadi RM313.70. Ha? Dua hari je dah naik RM10.. aku bukannya tepon sapa-sapa n bersms.. cuma ada la beberapa kali sms dengan achik kat Mekah nun n tepon mak aku.. tapi tu pun sebelum 21/11/2010 punya cerita.. la ni dah insaf bila tau bil mencanak macam tu sekali..

Siasat punya siasat.. (siap mintak tolong kat Oya lagi ni.. tq my beloved Oya.. muah muah) then belek belek henpon tu rupanya Atif 'on'kan  internet application.. tu yang bil internet aku berjalan laju sepantas kilat tanpa menoleh kiri kanan dan belakang... huhuhuhu... tu kos bil untuk 6 bulan tau... lari bajet nih.. kifarah untuk aku la ni.. ampunkan aku Ya Allah..

Ok.. cukup rintihan kalbu untuk hari ini..

Moral : Lain kali pas anak main-main henpon kena cek apa yang diorang dok tekan-tekan... takut sejarah kembali berulang...





Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails