Singgah Jap

Ahad, 12 September 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Tika dan saat ini aku berhenti rehat satu malam kat KL International Hotel.. InsyaAllah sok sambung perjalanan ke Kelantan.. jalanraya agak jem (masih terkawal sebab kete bergerak gak dalam kelajuan 20km/jam).. rasa cam sekejap je dok kat Johor.. huhuhu

Di kesempatan ini.. aku mohon ampun maaf atas segala perbuatan yang zahir maupun batin kepada semua muslimin muslimat.. maklum la kan.. aku hanya hamba Allah yang bising (baca sebagai 'tak sunyi') dari melakukan kesilapan.. mudahan Allah melimpah kurniakan rahmatNya ke atas kita semua.. Amin

Aku rasa cam kejap je dok hometown aku tp apa pun aku bersyukur sebab Allah izinkan aku bertemu dgn bonda tercinta dan keluarga tersayang.. Alhamdulillah.. bagi mereka yang merayakan Syawal tahun ini tanpa insan tersayang.. moga tabah menghadapinya kerana kita juga akan menyusul jejak mereka.. dan sementara masih ada nafas kita.. marilah kita sedekah AlFatihah banyak2 dan mudahan kiter akan menerima sedekah juga nanti..

Macam-macam kerenah manusia.. nampaknya makin ramai yang tak percaya balasan syurga neraka.. dah berubah karakter dari manusia kepada binatang.. ini ke transformasi yang kita kehendaki? Tidak sama sekali...

Akhir sekali.. sekarang ni dah masuk bulan haji.. bertuahnya kepada mereka yang terpilih jadi tetamu Allah.. rindu rasa pada Tanah Suci.. mudahan dapat jejakkan kaki lagi.. Aminn..

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails