Singgah Jap

Jumaat, 21 Mei 2010

Ada Petua Tak?

Assalamualaikum...

Nak tanya para pembaca sekalian.. ada tak petua untuk membetulkan bayi yang kedudukannya songsang di dalam perut?

7 ulasan:

alladiin berkata...

doktor pakar buleh buat lah...

ahliacikgukhairul berkata...

through operation ka?

musa berkata...

semasa ister saya mengandung anak ke 4, bila sampai tarikh untuk bersalin saya sedang keluar 40 hari, masa itu saya tinggal di Bentong markas KL. saya dihantar keluar markas Jitra dan dihantar ke kawasan Kuala Kedah.Masa itulah isteri nak bersalin dan memanggil saya kerana kata bidan kerajaan anak sonsang dan dia suruh hantar hospital, tapi saya kata tunggu dulu nanti saya solat 2 rakaat, belum habis doa saya sudah dengar bunyi anak menangis. Jadi petua saya solat 2 rakaat kemudian pergilah jumpa doktor pakar atau bidan yang mahir tentang anak.

ahliacikgukhairul berkata...

musa: Alhamdulillah.. saya yakin dgn usaha sedemikian.. InsyaAllah..

Umma-ali berkata...

Salam,
Rakan saya pun begitu, dah masuk wad bedah tunggu masa je,anak songsang jugak, yg ke 13!!!Dasat woo...suami dia amik wudhu solat hajat di surau hospital...sebentar kemudian ditolak keluar wad dgn baby...emaknya yg menuggu tanya, cepatnya engko kena operate...hehe, senyum je dia tak jadi operate, doktor pakar siap baca bismillah dgn ayat2 quran lagi terus normal!!!Semuanya dgn izin Allah, untuk tarbiyah kita...

ahliacikgukhairul berkata...

umma-ali: Alhamdulillah.. mudahan Allah tambahkan lagi keyakinan saya dgn usaha sedemikian.. hanya Allah tempat kita mohon segala pertolongan.

Habeida Hafaif berkata...

aku tak tau..tapi cuba la cakap dengan bb ko tu mudahan dia dengar kata n pusing seperti sepatutnya..heheheh..kalo dia follow makna dengar kata budak ni...

Related Posts with Thumbnails