Singgah Jap

Rabu, 17 Februari 2010

Iklan - Pelembab Bibir

Meh kita relek jap.. sekarang ni kat Pulau Pinang cuaca boleh dikatakan panas siang dan malam.. dinasihatkan banyak minum air masak bagi mengelakkan kekeringan badan dan demam.. dan lagi.. kalau bibir kering.. boleh la guna produk kat bawah ni.. ni antara barangan yang aku bawak ke tanah suci sebab cuaca kat sana kan panas kering..

Pelembab bibir ni kena pakai time nak tido.. supaya lebih berkesan..

model cilik tengah memakai pelembab bibir sementara bersiap-siap nak tido..

taaaraaaaa.... hasilnya.. dan boleh la kita tido dalam senyuman.. hehe..




6 ulasan:

habeidahafaif berkata...

wah..auni da jadi pelakon iklan plak..comel la.

ahliacikgukhairul berkata...

habis barang2 aku dia bongkar.. mana la aku nak cantikkan.. hehe

Habeida Hafaif berkata...

Tak tahan tengo dia senyum..comel la..

ahliacikgukhairul berkata...

tu jgn bg dia dengar tuh.. senyum tak abis2 nanti..

adarnadzmie berkata...

cun nyer auni wat muka mcm tu.. gaya manja gitu.. mcm mak nyer masa kecik2 dulu..

ahliacikgukhairul berkata...

adarnadzmie: wah! ye ke mcm muka maknya masa kecik? konfuse nih.. hehe

Related Posts with Thumbnails