Singgah Jap

Sabtu, 17 Julai 2010

FESYEN SEKEMBALINYA KE TANAH AIR

Meh kita layan gambar-gambar yang ada.. seronok tengok para jemaah haji bersiap-siap untuk kembali ke tanah air dan tunggu dipeluk oleh ahli keluarga.. bau harum attar tok sah kira la kan.. kiranya dalam dorm aku hari tu ada 20 orang.. kalau buat pertandingan fesyen tercantik.. mau aku dapat nombor 20.. haha..


Peserta duduk paling kanan yang dapat tempat ke 20 daripada 20 orang peserta.. bersama-sama Mak Lang dan suami serta Kak Intan dan suami


tak tau nama tapi dah mintak izin amik gambar dan nak masuk dalam blog.. antara top ten nih..


Pasangan ideal.. Kak Suzaini dan Abang Fauzi.. roomate aku dan CK.. (psssssttt... Abang Fauzi dah dekat nak landing baru tukar baju sedondon dgn Kak Su)



Saudara sekapal terbang KT13..


Mak Su dan Pak Su dari Pendang.. suara Mak Su sedap sungguh biler bernasyid.. ralit biler dengar.. hehehe.. promosi sikit..


Pasangan romantik.. Kak Salmah dan Abang Fatah.. roomate aku dan CK gak nih.. (Abang Fatah pun tukar baju biler dah nak sampau Malaysia.. hehehe)



Saudara 'Kassim Baba'.. antara pemenang musim haji kali nih..

Pasangan ibu dan anak.. roomate aku dan CK gak nih.. bertuah makcik dapat anak setaat Syam..


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails