Singgah Jap

Rabu, 28 Julai 2010

AUNI ATIQAH BINTI KHAIRUL THALLEH

Alhamdulillah.. jumpa dah kabel yang dicari-cari.. so boleh aku meng'upload' gambar Auni Atiqah.. our new member.. yang dilahirkan pada Jumaat, 2Julai2010 dan selamat dikeluarkan dari perut ibu jam 12.41 tengahari..

umur sehari di Hospital Seberang Jaya, Pulau Pinang.. petang sabtu (3Julai2010)


waktu pagi hari sabtu.. aku tak boleh bangun lagi tp tangan boleh angkat untuk amik gambar..

beberapa jam selepas dilahirkan.. muka berkerut sebab tak puas hati dah kena keluar dari perut..


ni pun selepas beberapa jam dilahirkan.. kerutan di wajah masih kelihatan.. confuse dengan alam sekitar..



gambar terawal yang diambil sebaik sahaja dilahirkan..
p/s: nama dipilih oleh CK sempena nama Kaabah.. Baitul Atiq.. atas asbab Atiqah dah ikut pegi haji.. hehe

3 ulasan:

Munir Kangsari berkata...

Tahniah Cik, sempat join Tahnik di PI hari tu.

ziarah76 berkata...

baby lagi dah ikut pegi haji ek. tp dlm perut le, insya-Allah dah besar nanti ke mekah lagi

ahliacikgukhairul berkata...

munir: tima kasey sudi dtg tahnik hr tu.. nti2 saya nak upload gambar upacara tu..

ziarah76: plan nak daftarkan haji utk semua anak.. mudahan kami pun dpt pegi lg.. InsyaAllah

Related Posts with Thumbnails