Singgah Jap

Sabtu, 12 Januari 2013

Dinosaur

Tipah : Ibu, ingat tak masa kita pegi tengok dinosaur kat jasko hari tu? Jom kita pegi lagi..
Ibu : Dah tak de la.. dinosaur dah balik..
Tipah : Dah balik? Balik kampung ke? Kampung dinosaur kat Kelantan ke Johor?
Ibu : Dia balik Kuala Lumpur..
Tipah : Ooooo.. hari tu kan ada anak dinosaur, ibu dinosaur dengan ayah dinosaur. Mesti anak dinosaur tu dah besar kan, ibu?
Ibu : Ya la kot..
Tipah : Kalau kita jumpa dinosaur tu lagi mesti anak dinosaur tu dah ada adik kan..
Ibu : Tinggi imiginasi kakak.. hmmmm

2 ulasan:

adarnadzmie berkata...

lawak tau si tipah ni... mesti cam ibunya tu...hehe

umu6point berkata...

Assalamualikum..
sgt suka bila membaca omelan2 cik tipah.. cerdik sungguh. berapa umurnya ye?

Related Posts with Thumbnails