Selasa, 4 Oktober 2011

Doa buat Adik Amni Qistina

Saya terima sms dari Jeeha (kawan satu pejabat) pukul 6.42 pagi tadi….

“Salam.. saya amat mengharapkan doa dari kalian… keadaan Amni Qistina tenat… Oksigen yang diberikan dah tak dapat membantu pernafasannya… Dia tak mampu bernafas sendiri.. Dr berikan bantuan pernafasan melalui tiub yang dimasukkan kedalam mulut… Dr pindahkan dia ke PICU (peadiatic ICU) Hosp.P.Pinang jam 11.45 mlm tadi…."

Ya Allah… mari lah kita bersama-sama doakan untuk Adik Amni Qistina..

Tiada kata yang saya dapat ungkapkan ketika menerima sms dari kawan saya ini.... sebak... sedih...

Hanya saya mampu memohon agar semua rakan2 mendoakan agar anak kecil itu kembali sihat... aminnn....

p/s : copy paste dari blog Normi.

Tiada ulasan:

2019 dah?

Assalamu'alaikum semua!! dah 2019  dah raya pun kita satu entri pun tak da jem teruk idea aku  😂 entri terakhir pasal...