Singgah Jap

Jumaat, 22 Oktober 2010

Alahai..

Alhamdulillah.. akhirnya sampai gak Tuan KP ke tempat kitorang.. jap nak datang hari jumaat.. jap hari rabu.. akhirnya Allah izinkan pada hari Jumaat 22oktober2010 walaupun macam-macam yang perlu dirombak dan keadaan jadi berombak... lega seleganya sebab selesai dah semuanya.. mana tak leganya.. aku kan salah sorang yang kena kemas dewan.. (TQ SO MUCH TO HANA, SARAH, AYU, ISU, IRSAEDAH, IZAN, AIDA, WAN.. MOGA ALLAH BALAS PERTOLONGAN DAN KERINGAT KALIAN ATAS PENYEMPURNAAN MAJLIS PETANG TADI) hehe.. tu yang tak cemerlang sampai sekarang sebabnya muka aku memang sesuai untuk kemas-kemas-kemas-kemas dewan dan basuh-basuh-basuh-basuh pinggan mangkuk.. kira tu khidmat aku pada PSP dari dulu hingga kini.. apa pun aku memang lebih suka bekerja di belakang tabir.. Allah tau apa isi hati kita so tak perlu canang apa kita buat..

Pasal isu kedatangan Tuan KP ni pun ada satu ketika mendatangkan marah pada aku.. tapi aku pun tak tau nak marah kat sapa.. sedih.. tak puas ati.. memberontak dalam hati je.. huhu.. Ya Allah! Berilah aku darjah kesabaran yang tinggi.. aku tau ada hikmah semuanya di sebalik apa yang berlaku..

Dalam keadaan aku sekarang yang sedang merudum semangatnya.. cam rasa nak berhenti kerja.. nak concentrate besarkan anak-anak.. sian kat diorang.. tengah dok pikir apa aktiviti yang sesuai dari rumah dan dapat menjana duit.. apa gaknya eh?

Tempat yang kita boleh dapat ketenangan hati... rindunya....

and this is my 'buah hati'.. hehe..

jom jusco!!! (tetiba.. hehe)






2 ulasan:

Anak Pendang Sekeluarga berkata...

Salam,apa khabar tuan blog,harap dlm keadaan sihat dan ceria,maaf kerana lama tidak mengomen di sini kerana baru balik tashkil...doa kan sy..(jemput baca entry terbaru sy di blog sy..)

ahliacikgukhairul berkata...

APS: Alhamdulillah Allah pilih tuan ke IPB.. seronoknya.. doa utk kami dan seluruh umat juga..

Related Posts with Thumbnails