Singgah Jap

Jumaat, 7 Ogos 2009

Mak aku datang.. yea!yea!

Assalamualaikum..

Nak kabo kt korang semua.. mak aku datang ni.. rindunya kt dia.. last aku jumpa masa bulan 6 hari tu.. tq mak sebab sudi datang..

Nanti sambung lagi citer ah.. ada banyak benda nak kena buat ni.. haha.. kena abiskan lipat kain nih..

p/s: kes x de citer utk buat entry baru.. huhu..

3 ulasan:

alladiin berkata...

ni pun citer gak... citer mak dtg buat sepot chek...haha..

Habeida Hafaif berkata...

aku tahu persal Mak dia datang..kak noorul ni suka lagi tido bawah ketiak bonda..heheh jangan marah yer..ko tak datang aku bosan la..seharian buat keje jer...

ahliacikgukhairul berkata...

alladiin: hahaha.. akhirnya mak saya tolong lipat kain..

habeida: ahaks.. memang bau tu yg kita dok cium sejak kecik.. eleh.. ko pun sama kan? hehe.. nti kita ronda beli baju raya ah..

Related Posts with Thumbnails