Isnin, 22 Ogos 2011

TIDAK!



Kadang-kadang kita perlu mengatakan "TIDAK" andai tidak mampu untuk melunasi tugasan yang di luar bidang kemahiran kita.

Sebagai contoh, aku diminta untuk menggubal soalan sebanyak 2 set (1 set = 25 soalan objektif + 3 soalan esei) bagi kursus yang tidak pernah aku ajari. Sebelum mengatakan "TIDAK", aku mohon sungguh-sungguh petunjuk Allah agar diberi kekuatan dan kelapangan fikiran serta curahan idea bagi menghasilkan soalan-soalan yang menepati sukatan pelajaran. Setelah berhempas pulas, hanya satu set sahaja berjaya disiapkan dan aku memohon maaf kerana tidak mampu untuk menyiapkan satu set lagi.

Maaf ya Puan KP dan Puan Penyelaras Peperiksaan..



Tiada ulasan:

2019 dah?

Assalamu'alaikum semua!! dah 2019  dah raya pun kita satu entri pun tak da jem teruk idea aku  ðŸ˜‚ entri terakhir pasal...